طرح توجیهی گلخانه هیدروپونیک صیفی جاتسال 1401

ناموجود

طرح توجیهی گلخانه صیفی‌جات با نشان دادن تمام مراحل کار، برنامه شفافی را پیش رو قرار می دهد. همچنین این طرح با هزینه‌یابی و برآوردهای مالی، بر درصد احتمال موفقیت های مالی نیز می افزاید. اما همانطور که میدانید صیفی‌جات از اهمیت مصرفی بالایی برخوردار بوده و دارای بیشترین ارزش تغذیه ای هستند. از این رو کشت و تولید صیفی‌جات به روش گلخانه ای، مورد توجه قرار گرفته است.

شایان ذکر است از نیمی از فرصت‌ها برای کشت صیفی‌جات، هنوز هیچ استفاده ای نشده است. شما می توانید از این فرصت، نهایت بهره را برده و وارد این حوزه پرسود شوید. چرا که نیاز به صیفی‌جات، همواره وجود داشته و چه بسا که بر میزان این نیاز افزوده می شود. در ادامه با وبسایت ما پرشین پلن، برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار، همراه باشید.

آیا احداث گلخانه هیدروپونیک، توجیه پذیر است؟

طی بررسی های صورت گرفته، این نتیجه حاصل گردیده که احداث گلخانه هیدروپونیک صیفی‌جات، از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار بوده و می توانید نسبت به راه اندازی این کسب و کار اقدام کنید. اما می‌خواهیم بدانیم چرا احداث گلخانه هیدروپونیک، یک اقدام به جا و موجه است؟ دلایل این موضوع را در قسمت زیر گفته‌ایم:

🔶 کشت صیفی‌جات تحت هر شرایط
🔶 عدم نیاز به خاک
🔶 استفاده بهینه از محیط کاشت
🔶 کنترل عوامل محیطی
🔶 مصرف کمتر آب
🔶 بازدهی و رشد بیشتر
🔶 کنترل بیماری‌ها و آفات

بازار صیفی‌جات، یک بازار بزرگ و گسترده

صیفی‌جات، نقش مهمی را در برنامه غذایی انسان‌ها داشته و ما را به سمت سلامتی سوق خواهند داد. حال با توجه به اهمیت غیر قابل انکار این محصولات و مصرف هر روزه آنها در بخش‌های خانگی، عمومی و صنعتی، شاهد گسترده تر شدن بازار صیفی‌جات هستیم. به عبارت دیگر، صیفی‌جات گوناگون از جمله فلفل، خیار، گوجه، کلم، سیب زمینی، هندوانه، کدو، بادمجان و … جزو نیازهای اولیه ما به شمار آمده و اهمیتی بیش از اقلام مصرفی دیگر را به خود اختصاص داده‌اند. با این اوصاف می‌توان بازار این محصولات را یک بازار داغ و همیشگی محسوب نمود که اگر به درستی هدایت شود، نتایج خوبی را به بار خواهد آورد.

درآمد گلخانه هیدروپونیک

با توجه به اینکه همه عوامل در گلخانه هیدروپونیک صیفی‌جات، تحت کنترل بوده و شرایط مساعدی جهت رشد و تولید انواع صیفی جات وجود دارد؛ لذا می توان به این نتیجه گیری کلی دست یافت که درآمد حاصل از این احداث این گلخانه، بالاست. البته از نگاهی دیگر می توان گفت با توجه به مصرف روزافزون صیفی جات و فروش قابل توجه این محصولات، درآمد حاصل از احداث گلخانه هیدروپونیک، روند صعودی را طی کرده و هر بار در مسیر بهتری قرار خواهد گرفت.

طرح توجیهی گلخانه صیفی جات جهت اخذ مجوز

یکی از قوانین مهم کسب و کار در همه جای دنیا، دریافت مجوز برای شروع کار است. لذا جهت راه اندازی گلخانه صیفی جات، پیش از هر چیز، یکی از مهمترین نیازها به دریافت مجوز از سوی سازمان جهاد کشاورزی است. طرحی که کامل و دقیق باشد و کارشناسان خبره آنرا نگارش کرده باشند.

طرح توجیهی گلخانه صیفی‌جات آماده از پرشین پلن

طرح توجیهی گلخانه صیفی‌جات آماده سال 1401 در وبسایت پرشین پلن و به دست کارشناسان حاذق ما نگارش شده است. این طرح، برآوردهای مالی را صورت داده و مباحث زیر را در بر می‌گیرد:

🔶 بررسی فنی طرح
🔶 بررسی مالی و اقتصادی
🔶 زمین مورد نیاز
🔶 محوطه سازی و بهبود زمین
🔶 ماشین آلات و تجهیزات
🔶 تاسیسات عمومی و تجهیزات
🔶 لوازم اولیه مورد نیاز هر بخش
🔶 آب برق و سوخت مصرفی
🔶 برآورد هزینه تعمیرات و نگهداری
🔶 برآورد حقوق و دستمزد نیروی انسانی
🔶 برآورد هزینه ثابت و متغیر
🔶 هزینه قبل از سرمایه گذاری
🔶 برآورد سرمایه در گردش
🔶 نحوه سرمایه گذاری کل
🔶 درآمد حاصل از فروش
🔶 خلاصه سرمایه گذاری
🔶 خلاصه عملکرد پروژه
🔶 بهای تمام شده سالانه
🔶 جریان نقدی به منظور برنامه‌ریزی مالی
🔶 وجوه نقد تنزیل شده
🔶 صورت حساب سود و زیان
🔶 محاسبه نقطه سر به سر

اکنون صفحه فوق، امکان تهیه این طرح را میسر می سازد. لذا با دریافت طرح توجیهی گلخانه صیفی جات، بر موضوعات مالی کار اشراف یافته و دچار ضرر و زیان نخواهید شد. این نکته را به خاطر بسپارید که طرح مورد نظر، برای اخذ مجوز نیست و تنها موجبات آشنایی با کار را فراهم می سازد. در آخر برای سفارش طرح توجیهی اختصاصی مخصوص مجوز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی گلخانه هیدروپونیک صیفی جاتسال 1401”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طرح توجیهی گلخانه هیدروپونیک صیفی جاتسال 1401

ناموجود