طرح توجیهی احداث باغ گیلاس(doc+pdf) سال 1401

ناموجود

طرح توجیهی احداث باغ گیلاس نه تنها مراحل کار را تشریح می کند؛ بلکه برآوردهای مالی و هزینه یابی را هم به طور تمام و کمال انجام می دهد. علاوه براین طرح مورد نظر برای اخذ وام و مجوز نیز کمک بزرگی کرده و مراحل دریافت آنها را تسریع می بخشد. اما بشنوید از درخت گیلاس که شرایط کاشت در ایران را داشته و در مناطقی که زمستان های چندان سردی ندارند؛ بهترین بهره وری را از خود نشان می دهد.

گیلاس نه تنها برای مصارف تازه خوری انتخاب می شود؛ بلکه در صنایع غذایی و دارویی نیز کاربرد داشته و برای تولید محصولات مختلف مورد توجه قرار گرفته است. آنچه که مورد بحث می باشد؛ این است که هنوز سرمایه گذاران زیادی از سرمایه گذاری در این بخش و منافع حاصل از آن آگاه نیستند. با توجه به شرایط مساعد ایران برای پرورش گیلاس می توانید به این فرصت، نگاه جدی تری کرده و از طریق کاشت درخت گیلاس به درآمدهای خوبی برسید. در وبسایت ما پرشین پلن، تمام ابعاد این کار بررسی گردیده است.

بررسی بازار گیلاس

گیلاس که از میوه های نسبتا درشت، قرمز، آبدار و شیرین برخوردار می باشد، به عنوان میوه بهاری محبوب شناخته شده و علاوه براین، توجه خیلی از صنایع را به خود معطوف نموده است. همین موضوع باعث شده تا نیازهای مربوط به این محصول، روز به روز در حال گسترش باشند. اما از آنجا که تقاضا بیش از عرضه است؛ لذا نیاز به تمهیدات بیشتری برای تولید و پرورش گیلاس می باشد. با انجام این تمهیدات، نه تنها تولیدات به مرز انبوه می رسند؛ بلکه بازار گیلاس نیز وضعیت رونق یافته تری به خود خواهد گرفت. به طور کلی بازار گیلاس، بازاری است رو به رشد که اگر سرمایه گذاری های کلان در این بخش صورت گیرد؛ رشد سریع تری را طی خواهد کرد.

نکاتی مهم برای کاشت درخت گیلاس

جهت احداث باغ گیلاس، توجه به نکاتی مهم، ضروری به نظر می رسد. این نکات کمک می کنند تا شگردهای پرورش گیلاس را متوجه شده و اقدامات بهتری در جهت تولید این محصول بردارید. در قسمت زیر به برخی از این نکات به طور خلاصه اشاره شده است:

  • کاشت گیلاس از طریق نهال
  • کاشت گیلاس در فصل پاییز
  • توجه کافی به زهکشی خاک
  • تست خاک از نظر مواد مغذی
  • کاشت درخت در فاصله 4 متری
  • آبیاری به صورت 2 هفته یکبار
  • انتخاب یک مکان با فضای کافی
  • انتخاب خاک لومی شنی با عمق مناسب
  • سمپاشی به موقع برای مبارزه با آفات
  • تامین نور مورد نیاز برای رشد بهتر گیاه
  • آبیاری به صورت 2 بار در ماه در هفته رشد
  • استفاده از کود ازته برای بهبود رشد محصول

درآمد کاشت درخت گیلاس

درآمد یک کسب و کار، تابعی از عوامل مختلف است. هر چقدر کار شما ابعاد گسترده تری داشته باشد؛ به همان نسبت، درآمد احداث باغ گیلاس هم بیشتر خواهد بود. تجربه می تواند فاکتور مهمی در این موضوع باشد. سرمایه گذاران باتجربه در مقایسه با سرمایه گذاران نوپا، به دلیل تجربه بیشتری که دارند؛ ابعاد بزرگتری از کار را برای شروع انتخاب کرده و به درآمد کلان حاصل از تولید گیلاس دست یافته اند. در عوض سرمایه گذاران نوپا برعکس آنها عمل کرده و به همان درآمد محدود در ابتدا قانع شده اند. اما آنها با اقدامات درست در سالهای ابتدایی کار به پیشرفت و درآمد خوبی دست پیدا کرده اند. حال باید ببینید شما در کدام دسته قرار دارید. پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به درآمد باغ گیلاس، به طرح توجیهی احداث باغ گیلاس رجوع نمایید.

هزینه های کسب و کار

هزینه های کسب و کار همیشه وجود دارند. مهم این است که نحوه هندلینگ هزینه را بدانید. طرح توجیهی احداث باغ گیلاس با هزینه یابی، تسلط شما بر هزینه ها را افزایش داده و از این طریق، خطاهای هزینه ای را کاهش می دهد. این طرح با تفکیک هزینه ها، فرصت بهتری را برای تصمیم گیری فراهم کرده و آگاهی های مربوط به هزینه را بالاتر خواهد برد. همه اینها برای پیشرفت کسب و کار و رسیدن به هدف، کافی می باشند.

هزینه های باغ گیلاس_پرشین پلن

طرح توجیهی، گشاینده مسائل

مسائل مختلفی در کسب و کارهای گوناگون به چشم می خورند. اما نباید از این مسائل، هراسی به دل راه داد. مخصوصا وقتی که پای مرجع مطمئن و راهنمایی مثل طرح توجیهی احداث باغ گیلاس در میان است. این طرح با هزینه یابی و برآوردهای مالی، نحوه مهار مسائل و مشکلات را به نوعی نشان داده و از این طریق، گشاینده و حل کننده مسائل مربوط به کسب و کار خواهد بود.

طرح توجیهی باغ گیلاس برای دریافت مجوز

جهت احداث باغ گیلاس نیاز است تا از اداره جهاد کشاورزی تقاضای مجوز نمایید. اما این اداره بدون طرح توجیهی، به درخواست شما توجهی نمی کند. هر کسب و کاری در هر جای دنیا برای شروع، نیاز به مجوز داشته و این یک قانون کلی در همه جاست که رعایت آن الزامی است. اگر طرح توجیهی تخصصی در چنته دارید؛ می توانید آن را به اداره جهاد کشاورزی تقدیم کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. با این کار، مجوز هم به راحتی تقدیمتان خواهد شد.

طرح توجیهی باغ گیلاس جهت اخذ تسهیلات بانکی

طرح توجیهی احداث باغ گیلاس از جمله طرح های مهمی است که بانک پیش از اعطای وام و تسهیلات، آن را از شما تقاضا می کند. این نهاد از شما یک طرح کامل و بانکی می خواهد تا بتواند صلاحیت شما برای ارائه وام را احراز نماید. در نظر داشته باشید متصدیان بانکی از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بوده و طرح توجیهی شما را بررسی می کنند. اگر آنها متوجه محتوای حرفه ای طرح شوند؛ درخواست شما در خصوص دریافت وام را راحت تر قبول کرده و هر مقدار تسهیلات را در اختیارتان می گذارند.

طرح توجیهی باغ گیلاس آماده از پرشین پلن

طرح توجیهی احداث باغ گیلاس آماده سال 1401 که به دستان پرتلاش کارشناسان ما در وبسایت پرشین پلن نگارش شده؛ حاوی برآوردهای مالی بوده و با بررسی موضوعات و محاسبات زیر، موقعیت بهتری را پیش رویتان قرار خواهد داد:

🔶 بررسی فنی طرح
🔶 بررسی مالی و اقتصادی
🔶 زمین مورد نیاز
🔶 محوطه سازی و بهبود زمین
🔶 ماشین آلات و تجهیزات
🔶 تاسیسات عمومی و تجهیزات
🔶 لوازم اولیه مورد نیاز هر بخش
🔶 آب برق و سوخت مصرفی
🔶 برآورد هزینه تعمیرات و نگهداری
🔶 برآورد حقوق و دستمزد نیروی انسانی
🔶 برآورد هزینه ثابت و متغیر
🔶 هزینه قبل از سرمایه گذاری
🔶 برآورد سرمایه در گردش
🔶 نحوه سرمایه گذاری کل
🔶 درآمد حاصل از فروش
🔶 خلاصه سرمایه گذاری
🔶 خلاصه عملکرد پروژه
🔶 بهای تمام شده سالانه
🔶 جریان نقدی به منظور برنامه‌ریزی مالی
🔶 وجوه نقد تنزیل شده
🔶 صورت حساب سود و زیان
🔶 محاسبه نقطه سر به سر

هم اکنون با دریافت این طرح از طریق همین صفحه از برآوردهای مالی کسب و کار مطلع گردیده و در دام ضرر و زیان نمی افتید. توجه کنید طرح مذکور باعث آشنایی با کسب و کار شده و منجر به اخذ وام و مجوز نخواهد شد. لذا جهت سفارش طرح توجیهی برای وام و مجوز می توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی احداث باغ گیلاس(doc+pdf) سال 1401”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طرح توجیهی احداث باغ گیلاس(doc+pdf) سال 1401

ناموجود