مسیر راهنما:

طرح توجیهی برای جهاد کشاورزی☀️(طرح اختصاصی)

طرح توجیهی برای جهاد کشاورزی_پرشین پلن

فهرست مطالب

طرح توجیهی برای کشاورزی، یکی از طرح های کارساز است که توسط مهندسین توانا نگارش شده و مسیر را معلوم می سازد. این طرح، جهت اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی، تهیه و تدوین شده و با وجود آن، روند اخذ مجوزهای مربوط به کار، سریع تر طی خواهد شد. سازمان جهاد کشاورزی از سازمان های مهمی است که علاوه بر ارائه خدمات گسترده، در زمینه صدور مجوز نیز فعالیت می‌کند. در حقیقت برخی از کسب و کارها برای آغاز، نیاز به کسب مجوز از این سازمان دارند. اما آیا سازمان جهاد کشاورزی، صرف درخواست شما، وام یا جواز صادر می‌کند؟ خیر درخواست شما به تنهایی هیچ اعتباری نداشته و نیاز به ارائه یک سند موثق به این سازمان دارید. طرح توجیهی وبسایت پرشین پلن، همان سندی است که منجر به تایید گفته های شما شده و امکان پذیرش درخواستتان را هم میسر می سازد.

مجوزهای قابل اخذ از سوی سازمان جهاد کشاورزی

آیا تصمیم به شروع پرورش و تکثیر آبزیان دارید؟ آیا هدف شما تاسیس شرکت خدمات دامپزشکی است؟ تصمیم به احداث اماکن دامی دارید؟ برای انجام این امور و خیلی از مشاغل دیگر، نیاز به اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی خواهید داشت. در حقیقت شرط اصلی جهت دریافت مجوز، ارائه طرح توجیهی برای جهاد کشاورزی است. این طرح، امکان سنجی مربوط به کسب و کار را انجام داده و تحلیل های درست و جامعی را در برمی گیرد. تحلیل هایی که از نظر این سازمان، مورد تایید بوده و نظر آن را نسبت به صدور مجوز، مثبت خواهند کرد.

آنچه که در ادامه باید بگوییم، این است که سازمان جهاد کشاورزی علاوه بر صدور مجوزهای ذکر شده در بالا، اقدام به ارائه این مجوزها نیز نموده و روال انجام کار را بهبود می بخشد: مجوز مربوط به صادرات تجهیزات آبیاری و فروش آنها در بازار داخلی، فروش کالاهای دامپزشکی، مجوز تاسیس واحدهای اقتصادی کشاورزی، جواز ترخیص آفت کش ها و سایر محموله های گیاهی از گمرک، جواز ساخت و تولید کالاهای دامپزشکی، واردات و صادرات آبزیان و …

طرح توجیهی، موثر در تصمیم گیری

یکی از پیامدهای مثبتی که طرح توجیهی برای جهاد کشاورزی دارد، تصمیم گیری بهتر از سوی مسئولین این سازمان است. در حقیقت این طرح با ارائه دلایل و برهان های محکم، این امکان را به مسئولین می دهد که بیشتر فکر کرده و سپس بعد از تامل کافی، مجوزهای مربوط به کسب و کار را صادر نمایند. این طرح نه تنها مسئولین را در شرایط بهتری از تصمیم گیری قرار می دهد؛ بلکه امکانی برای اخذ تصمیمات بهتر از سوی شما سرمایه گذاران عزیز را هم فراهم می سازد. پس اگر در بین دوراهی گیر کرده اید و دغدغه های ذهنی زیادی در سرتان وجود دارند؛ می توانید با کمک طرح توجیهی، این دغدغه ها را مرتفع سازید.

طرح توجیهی، یک طرح موجه

آنچه که باعث می شود تا طرح توجیهی برای جهاد کشاورزی، مورد قبول واقع شود؛ موجه بودن آن است. شاید درخواست شما از نگاه خودتان موجه به نظر برسد، اما سازمان هایی مثل سازمان جهاد کشاورزی، این نگاه را به درخواست شما ندارند. البته این نگاه کاملا طبیعی است. چرا که فعالان حاضر در این سازمان، هیچ شناختی از شما نداشته و سخت می توانند اعتماد کنند. پس نیاز به یک منبع موجه مثل طرح توجیهی دارند که بتوانند اعتماد اولیه را نسبت به شما پیدا کنند. آنها پس از مطالعه طرح، به گفته های شما ایمان آورده و می پذیرند که توان شروع کار و توسعه آن را دارید. پس با خاطری آسوده، جواز را صادر کرده و آن را در اختیارتان قرار می دهند.

طرح توجیهی پرشین پلن، بهترین طرح

طرح توجیهی را نهادهای مختلف طراحی و نگارش نموده‌اند. اما باید دید کدام یک از این طرح‌ها کاملتر به نظر رسیده و می توانند در بهبود کار شما موثر باشند. طی بررسی‌های انجام شده به این حقیقت پی برده‌ایم که طرح توجیهی وبسایت پرشین پلن، یکی از بهترین طرح هایی است که می‌توانید آن را تقدیم سازمان جهاد کشاورزی نموده و از این طریق، بساط شروع و پیشرفت کار خود را مهیا سازید. حال می‌خواهیم بدانیم طرح توجیهی پرشین پلن، چرا بهترین طرح محسوب شده و اصلا از چه ویژگی‌هایی برخوردار می‌باشد؟ در ادامه راجع به آن صحبت کرده‌ایم:

🔶 ارائه یک تعریف جامع و کامل از پروژه
طرح توجیهی تعریف جامع و کاملی را از پروژه شما ارائه داده است. این طرح یک تعریف جدید و بی نقص از کسب و کار را در بر گرفته است.

🔶 تفکیک نیازهای پروژه به طور کامل
انواع نیازهای فنی و سازمانی پروژه توسط طرح توجیهی پرشین پلن، مشخص شده و از هم تفکیک گردیده اند. پس از اطلاع از این نیازها، همه چیز برای شما مشخص خواهد شد.

🔶 ارزیابی دقیق و مفصل
ارزیابی های مربوط به هزینه، سود و درآمد و هر موضوع دیگری در طرح توجیهی پرشین پلن به طور دقیق و مفصل صورت گرفته است.

🔶 شناخت تهدیدها و فرصت‌ها
طرح توجیهی، تهدیدها و فرصت ها را هم شناسایی کرده و نقاط ضعف و قوت را هم زیر ذره بین برده است. همچنین این طرح به تحلیل بازار پرداخته و در آخر یک محیط شفاف را به وجود می آورد که همه چیز در آن، شکل بهتری به خود خواهند گرفت.

طرح توجیهی برای جهاد کشاورزی_پرشین پلن

سفارش طرح توجیهی جهاد کشاورزی از پرشین پلن

تیم تحقیقاتی ما پرشین پلن با تکیه بر کارشناسان کارکشته و متخصص، برای شما طرح توجیهی‌ای نگارش خواهد کرد که مورد تایید جهاد کشاورزی بوده و با تحویل آن به جهاد کشاورزی، خیلی سریعتر از آنچه فکرش را می‌کنید وام یا مجوز شما را صادر خواهند کرد. برای سفارش طرح توجیهی می‌توانید به پشتیبان واتساپ ما پیام دهید تا پروسه نگارش طرح شما هرچه سریعتر توسط کارشناسان ما انجام شود.

مهندس خلیلیان

شماره تماس جهت سفارش طرح توجیهی

ساعت کاری 8 تا 24:  ۰۳۶۱ ۰۰۶ ۰۹۱۲
مهندس مهدی خلیلیان؛ عضو ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران و یکی از حرفه‌ای‌ترین طرح نویسان کشور با ۲۵ سال سابقه در حوزه سرمایه‌گذاری و تجربه حضور در ۳ وزارتخانه اقتصادی کشور

اشتراک‌گذاری

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی مقالات

راهنمای سفارش طرح توجیهی

دسته‌بندی طرح‌های توجیهی