طرح توجیهی بازیافت ضایعات کارتن☀️(جهت مجوز فعالیت)

طرح توجیهی بازیافت کارتن_پرشین پلن

فهرست مطالب

یکی از حوزه های شغلی مهم و پردرآمد، بازیافت ضایعات کارتن است. همانطور که بازیافت کاغذ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ ضایعات کارتن نیز به همان اندازه دارای اهمیت است. شما سرمایه گذاران عزیز با انتخاب این حوزه و فعالیت در آن، امکان دستیابی به یک درآمد عالی را خواهید داشت. البته برای وصول به چنین نتیجه ای، نیاز به طرح توجیهی ضایعات کارتن خواهید داشت. این طرح در سایت طرح توجیهی پرشین پلن، کاملا راهنمایی تان کرده و باعث می شود تا به جای قدم های اشتباه، گام های درست بردارید.

ضرورت بازیافت ضایعات کارتن

بازیافت ضایعات کارتن از اهمیت غیر قابل انکاری برخوردار می باشد. افزایش ضایعات کارتن باعث می شود تا آسیب های بزرگی به محیط زیست وارد گردد. آسیب هایی که در نهایت گریبان موجودات زنده از جمله ما انسان ها را گرفته و بر روی سلامت ما اثر منفی می گذارند. به همین دلیل راهکارهای مفیدی مثل ضایعات کارتن ارائه شده اند که این مشکل را برطرف نموده اند. این راهکار کمک می کند تا هر نوع کارتن ضایعاتی که از سوی فروشگاه ها و مغازه ها جمع آوری می شود به درستی دفع گردند.

در حقیقت کارتن که از جنس کاغذ می باشد، یک محصول تجدید پذیر به شمار آمده و از وزن خیلی کمی برخوردار است. لذا بازیافت آن به راحتی امکانپذیر گشته و این محصول، در نهایت  پس از طی مراحل خاص، به عنوان یک ماده موثر در جریان تولید استفاده می گردد. گفتنی است بازیافت ضایعات کارتن نه تنها در کشور ما، بلکه در خیلی از کشورهای پیشرفته جهان، مورد توجه قرار گرفته و رو به روز بر اهمیت آن افزوده می گردد.

معرفی کارتن های ضایعاتی

در طرح توجیهی ضایعات کارتن راجع به انواع این کارتن صحبت شده است. اما بد نیست در این بخش هم با انواع کارتن ضایعاتی آشنا شوید. این محصول به دو نمونه کلی دسته بندی می شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

کارتن مستحکم

این کارتن از استحکام بالایی برخوردار بوده و به منظور حمل و نقل صحیح و ایمن محصولات انتخاب می گردد. در حقیقت این محصول از لایه های ضخیم برخوردار بوده و انواع محصولات را در یک فضای امن قرار خواهد داد تا از هر آسیبی مصون بمانند.

کارتن خنک نگهدارنده

این کارتن به منظور حمل و جابجایی مواد دارویی و غذایی درون ماشین های یخچالی استفاده می شود. همچنین این محصول، متشکل از لایه های پلی اتیلن نازک بوده و عملکرد مناسبی را در این زمینه از خود نشان می دهد.

  طرح توجیهی تولید جعبه کارتن☀️(doc+pdf) سال 1403

مزایای بازیافت ضایعات کارتن

طرح توجیهی ضایعات کارتن اشراف کلی بر همه جوانب کار دارد. در واقع این طرح، هم روشنگری های لازم را انجام داده و هم موضوعات پراهمیتی را مطرح می سازد. موضوعاتی که نیاز به اطلاع از آنها دارید. مانند مزایای بازیافت ضایعات کارتن که در قسمت زیر به مهمترین آنها اشاره شده است:

🔶 بازیافت ضایعات کارتن، نیاز به خرید و تامین مواد اولیه ندارد.
🔶 بنابراین هزینه ای هم بابت خرید مواد پرداخت نخواهد شد. این یعنی یک حرفه پرسود و کم هزینه که ورود به آن توام با منافع بسیار است.
🔶 نیازمند انرژی کمتری است. کارخانجاتی که با تکیه بر مواد اولیه نو اقدام به تولید کارتن می کنند، نیازمند 40 درصد انرژی بیشتر می باشند.
🔶 با بازیافت کارتن، از قطع شدن هفده درخت جلوگیری خواهد شد.
🔶 میزان مصرف آب به حداقل رسیده که این میزان، 60 درصد کمتر است.
🔶 توسعه کارآفرینی شکل رخ می دهد. چرا که جمع آوری کارتن های ضایعاتی و حمل آنها نیازمند نیروهای انسانی می باشند.
🔶 با این کار به حفظ محیط زیست کمک نموده و تهدیداتی متوجه آن نخواهد شد.

طرح توجیهی ضایعات کارتن، نیاز کار

بعد از بررسی کارتن ضایعاتی و مزایای آن نوبت می رسد به بررسی اهمیت طرح توجیهی ضایعات کارتن. این طرح، نیاز مهمی بوده که نمی توانید آن را انکار کنید. با بهره گیری از این طرح می توانید حرفه ای را آغاز نمایید که سراسر سود است. طرح توجیهی، روند درست کار را نشان داده و نکات حیاتی را بازگو خواهد کرد. نکاتی که لازمه رسیدن به اهداف بزرگ شما می باشند.

آیا میدانید اگر طرح توجیهی ضایعات کارتن را به کار بسته و وارد این حوزه شوید، چه کمک بزرگی به چرخه تولید خواهید کرد؟ با این کار، نیازهای بیشتری را تامین نموده و واردات کارتن را نیز به صفر خواهید رساند.

نحوه بازیافت کارتن

در طرح توجیهی ضایعات کارتن راجع به بازیافت ضایعات نیز صحبت خواهد شد. اگر مایل هستید تا اطلاعات اولیه ای را راجع به نحوه بازیافت ضایعات کارتن کسب نمایید، می توانید نگاهی به گزینه های زیر بیندازید:

  1. در مرحله نخست، کارتن های ضایعاتی از سطح شهر جمع آوری می گردند.
  2. بعد از آن، کارتن های فوق به کارگاه های پرس ضایعات انتقال می یابند. در این مرحله، دستگاه ضایعات کارتن یعنی دستگاه پرس کارتن، شروع به پرس گیری کارتن ها می نماید.
  3. سپس کارتن های ضایعاتی مرتب گردیده و فرایند مرتب سازی را به شکلی درست طی می کنند.
  4. در مرحله بعدی، کارتن ها با تکیه بر مواد شیمیایی مخصوص تبدیل به خمیر شده و اصطلاحا عملیات پالپینگ روی آنها انجام می گیرد.
  5. حال خمیرها فیلتر شده و به کاغذ تبدیل می گردند.
  6. کاغذها نیز برای تولید دوباره ورق های کارتنی استفاده انتخاب می شوند.

کارخانه بازیافت کارتن_پرشین پلن

طرح توجیهی ضایعات کارتن برای دریافت وام

هر حرفه ای برای شروع، نیاز به سرمایه دارد. این سرمایه نیز تامین نخواهد شد مگر با اخذ وام و اعتبارات لازم از بانک. البته همانطور که میدانید بانک ها نیاز به مدارک مستند دارند. یکی از این مستندات که به آنها کمک می‌کند تا وام مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند، طرح توجیهی ضایعات کارتن است که به نوعی ضامن کار شماست.

  طرح توجیهی تولید کارتن بسته‌بندی میوه و صیفی جات☀️(طرح اختصاصی)

طرح توجیهی برای دریافت مجوز

طرح توجیهی، هم فرایند اخذ وام را تسهیل بخشیده و هم روند اخذ مجوز را سرعت می بخشد. لذا با در دست داشتن این سند معتبر می توانید مجوزهای لازم برای کار را بدون دردسر دریافت نمایید.

سفارش طرح توجیهی ضایعات کارتن از پرشین پلن

ما مجموعه پرشین پلن در کنار شما سرمایه گذاران عزیز هستیم تا دیگر دغدغه نحوه سفارش طرح توجیهی ضایعات کارتن را نداشته باشید. حالا می توانید از طریق وبسایت ما، سفارش طرح های تخصصی کسب وکار را در مدت زمان کوتاه انجام داده و با بهره گیری از آن، پرقدرت به جلو گام بردارید.

مهندس خلیلیان

شماره تماس جهت سفارش طرح توجیهی

ساعت کاری 8 تا 24:  ۰۳۶۱ ۰۰۶ ۰۹۱۲
مهندس مهدی خلیلیان؛ عضو ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران و یکی از حرفه‌ای‌ترین طرح نویسان کشور با ۲۵ سال سابقه در حوزه سرمایه‌گذاری و تجربه حضور در ۳ وزارتخانه اقتصادی کشور

اشتراک‌گذاری

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی مقالات

راهنمای سفارش طرح توجیهی

دسته‌بندی طرح‌های توجیهی