طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ☀️(برای اخذ مجوز)

طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ_پرشین پلن

فهرست مطالب

یکی از کلیدی‌ترین پارامترها در زمان دریافت مجوز از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، ارائه‌ی طرح توجیهی جامع و کامل می باشد. در همین راستا کارشناسان ما در تیم پرشین پلن، با استفاده از مطالعات بازار و با کسب اطلاعات به روز و کمک گرفتن از کلیدی‌ترین نکات، اقدام به نوشتن طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ نموده‌اند. در این طرح، پروژه‌ی برش و بسته بندی کاغذ از تمامی زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته شده است. با سفارش طرح توجیهی به وب سایت پرشین پلن می توانید اطمینان خاطر را از کسب موفقیت در انجام پروسه‌ی اخذ مجوز داشته باشید.

برش و بسته بندی کاغذ یکی از کسب و کارهایی می باشد که دارای اهمیت بسیار زیادی است. وظیفه‌ی اصلی بسته بندی کاغذ، محافظت از آن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و نحوه‌ی ثبت سفارش طرح توجیهی، توصیه می کنیم تا انتهای مطالب با سایت پرشین پلن همراه باشید.

معرفی طرح برش و بسته بندی کاغذ

برش و بسته بندی کاغذ یکی از طرح های اقتصادی می باشد که کمتر به آن پرداخته شده است و یکی از کسب و کارهایی است که اشباع نشده است. همین امر موجب می شود تا این کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و سودآوری قابل توجهی را به همراه داشته باشد. بسته بندی موجب می شود تا از کاغذ در مقابل تغییرات دما، نور، خاک، هوا، ضربه و خش، آلودگی و … محافظت به عمل آید. همین طور از دیگر عملکردهای برش و بسته بندی کاغذ می توان به برقراری ارتباط به صورت نمادین با استفاده از شعار محصول یا سازمان و لوگو اشاره کرد. کاربرد آسان برای مصرف کننده، ارتقای درجه محصول و سازمان و … از دیگر وظایف بسته بندی کاغذ می باشد.

اهمیت راه اندازی برش و بسته بندی کاغذ

به دلیل این که تکنولوژی تولید پالپ یا همان مواد اولیه‌ی سفید کننده‌ی کاغذ در ایران وجود ندارد، رول های کاغذی در کشور ما تولید نمی شوند. در ایران فقط کاغذهای مخصوص روزنامه‌ها که کاغذ کاهی نام دارند، تولید می شوند. کاغذ های A4 که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به صورت رولی وارد کشور ما شده و با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته در ابعاد و اندازه های مشخص برش داده می شوند و می توان آن‌ها را بسته بندی کرد.

به صورت کلی بسته بندی را می توان نوعی تبلیغ دانست. امروزه برخی از افراد به دلیل پیشرفت دانش و آگاهی که دارند، در برابر برخی از تبلیغات بیهوده‌ی محصولات بی تفاوت می شوند، چون تبلیغات بی رویه بر روی آن‌ها هیچ گونه تاثیر مثبتی نمی گذارد. ولی نظر این افراد را می توان با استفاده از یک بسته بندی خوب به کلی تغییر داد. طراحی و تولید اصولی بسته بندی کاغذ هم می توانند به تحقق این هدف کمک نماید.

  طرح توجیهی تولید خمیر کاغذ☀️(برای اخذ مجوز)

روش های تولید محصول

فرایند برش و بسته بندی کاغذ به این صورت که، ابتدا رول های کاغذ در محل مربوطه از دستگاه قرار می گیرند. بعد از این که رول‌ها باز شدند، تیغه های دستگاه کاغذ رول‌ها را طبق ابعادی که برای آن تعریف شده است، برش می زند. در نهایت کار، دستگاه به تعداد برگه های برش زده شده را شمارش کرده و در داخل کاور و یا جلد مخصوص قرار می دهد. رول نایلون شفاف دور کاغذها پیچیده می شود و سپس نایلون شکل کاغذها را به خود می گیرد.  بعد از بسته بندی کاغذ، بسته‌ها در کارتن‌ها چاپ شده و به انبار انتقال داده می شود. بسته بندی کاغذ موجب جلوگیری از نفوذ رطوبت و مایعات به داخل کاغذها می شود.

روش های تولید برش و بسته بندی کاغذ_پرشین پلن

پتانسیل بازار برای برش و بسته بندی کاغذ

برش و بسته بندی کاغذ از پتانسیل بازار بالایی برخوردار می باشد، چون در مورد کاربرد این کاغذها می توان گفت که هیچ محدودیتی برای محل استفاده از آن‌ها وجود ندارد. تمامی افراد به هر دلیلی نیاز به این کاغذها خواهند داشت. کاربرد اصلی این کاغذها در مدارس، دفاتر ،ادارات و … بوده و جزء نیازهای ضروری و استراتژیک کشور می باشد.

معرفی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای بسته بندی کاغذ

  • دستگاه نیمه اتوماتیک شیرینگ پک مجهز به شوتر
  • کمپرسور پنج هزار لیتری
  • دستگاه فول اتوماتیک بسته بندی کاغذ مجهز به نخ آسان بازشو

بررسی جایگذینی وارداتی محصول به کشور

کشور ایران توانمندی های بسیار زیادی را در عرصه‌ی تولید انواع محصولات مختلف دارد. یکی از این محصولات، بسته بندی کاغذ می باشد که تا حدودی توانسته است از واردات این محصول، کشور را بی نیاز نماید. به این صورت که با راه اندازی این پروژه و بسته بندی کاغذ، می توان نیاز کشور را به واردات کاغذ های A4 برطرف کرد. نصب و راه اندازی ماشین آلات برش و بسته بندی کاغذ مجهز به رویکردهای روز دنیا بوده و با توجه به حفظ فضای تخصص، این امر بومی سازی شده است.

این تولیدات از کشورهای اروپایی و برزیل وارد ایران می شدند و به دلیل کیفیت بالایی که داشتند، بازار را به انحصار خود درآورده بودند. ولی با راه اندازی پروژه‌ی بسته بندی کاغذ، معضل صادرات محصول به کشور رفع شده و همین امر انگیزه‌ی سرمایه‌ی گذاران را افزایش داده است. به تدریج با توجه به افزایش حجم تولید و سهولت در حمل و نقل بین المللی بسته بندی کاغذ، قیمت تمام شده‌ی آن در بازارهای ملی و جهانی نسبت به محصولات جایگزین کاهش نسبی پیدا کرده است. موضوع مهم دیگری که در همین راستا وجود دارد، حاضر بودن مشتریان در هر برهه ای از زمان برای خرید  کاغذ می باشد.

  طرح توجیهی تولید کاغذ لیتموس☀️(برای دریافت مجوز فعالیت)

نکاتی برای افزایش بازدهی و درآمد

طرح برش و بسته بندی کاغذ یکی از پروژه‌هایی می باشد که از حاشیه‌ی سود بالایی برخوردار است. با این وجود، میزان درآمد و سود آن بستگی به پارامترهای مختلفی دارد. سرمایه گذاران قبل از شروع پروژه با بررسی این پارامترها می تواند موجب افزایش بازدهی و درآمد خود شوند. مهم‌ترین این پارامترها حجم و میزان برش و بسته بندی کاغذ است. در طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ به بررسی کامل این پارامترها پرداخته خواهد شد. سرمایه گذاران می توانند با مطالعه‌ی آن، تمامی اطلاعات مورد نیاز را در این حوزه کسب کرده و سپس شروع به کار نمایند. مطالعات بازار نمایانگر این است که برش و بسته بندی کاغذ، سودی در حدود 30 تا 40 درصد دارد که این درصد از سود، قابل توجه است.

نکاتی برای افزایش بازدهی و درآمد_پرشین پلن

هزینه راه اندازی برش و بسته بندی کاغذ

برای راه اندازی پروژه‌ی برش و بسته بندی کاغذ، نیاز به صرف هزینه های زیاد و متعددی  می باشد. این هزینه‌ها به صورت هزینه های ثابت و متغیر هستند. هزینه های ثابت با توجه به ظرفیت طرح و میزان تولید به صورت متفاوت حساب می شود. هزینه های ثابت شامل صرف هزینه‌ی مساحت زمین مورد نیاز، زیر بنای ساختمان‌ها،  تهیه‌ی تجهیزات مورد نیاز و .. می باشد. هزینه های متغیر هم به خرید مواد اولیه، هزینه های مورد نیاز برای نیروی کار انسانی، هزینه های مصرف انرژی و … تقسیم می شوند. محاسبه‌ی میزان دقیق سرمایه‌ی مورد نیاز برای راه اندازی پروژه‌ی برش و بسته بندی کاغذ با توجه به میزان و سقف تسهیلات دریافتی و میزان آورده متقاضی و ظرفیت طرح صورت می پذیرد. با توجه به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان وب سایت پرشین پلن در مورد نرخ بازگشت سرمایه، میزان بازگشت سرمایه‌ی داخلی 38 درصد تخمین زده شده است.

طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ برای دریافت مجوز

برای شروع هر کسب و کاری، نیاز به مجوز تاسیس و پروانه‌ی بهره برداری می باشد. درخصوص طرح برش و بسته بندی کاغذ هم همین موضوع صدق می کند. اولین قدم برای اخذ مجوز برش و بسته بندی کاغذ، ارائه‌ی طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ به ارگان‌ها و سازمان های مربوطه می باشد.

طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذی که به ارگان های دولتی برای اخذ مجوز ارائه داده می شود، بایستی کاملا دقیق و حساب شده باشد. به این صورت که، این طرح بایستی به در نظر گرفتن شرایط روز کشور و با رعایت تمامی استانداردها و نکات مورد نیاز برای نگارش طرح توجیهی تکمیل شود. در این صورت، شانس شما برای دریافت مجوز افزایش پیدا خواهد کرد. سازمان های مربوطه برای صادر کردن جواز نیاز به یک منبع معتبر دارند، طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ این کار را راحت کرده و پروسه‌ی صدور مجوز را کوتاه تر می کند.

نحوه  سفارش طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ

سرمایه گذاران می توانند با بررسی طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ، صفر تا صد پروژه را متوجه شده و نقاط ضعف و قوت کسب و کار خود را شناسایی نمایند. به این صورت که، سرمایه گذار می تواند درآمد آتی خود را با هزینه های ثابت و جاری کارخانه مقایسه کرده و در ارتباط با موضوعات استراتژیک کسب و کار، تعداد کارکنان، نوع تجهیزات و … تصمیم گیری کند. تیم تخصصی وب سایت پرشین پلن، در صورت سفارش طرح توجیهی در کم ترین زمان ممکن، معتبرترین طرح را برای شما نگارش کرده و ارائه خواهند داد.

این طرح مورد تایید کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی کشور بوده و با اطمینان خاطر می توانید طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ را برای اخذ مجوز به سازمان های مربوطه ارائه دهید. اکنون برای سفارش طرح توجیهی برش و بسته بندی کاغذ می توانید از طریق شماره تماس های کارشناسان ما، اقدام نمایید.

مهندس خلیلیان

شماره تماس جهت سفارش طرح توجیهی

ساعت کاری 8 تا 24:  ۰۳۶۱ ۰۰۶ ۰۹۱۲
مهندس مهدی خلیلیان؛ عضو ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران و یکی از حرفه‌ای‌ترین طرح نویسان کشور با ۲۵ سال سابقه در حوزه سرمایه‌گذاری و تجربه حضور در ۳ وزارتخانه اقتصادی کشور

اشتراک‌گذاری

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی مقالات

راهنمای سفارش طرح توجیهی

دسته‌بندی طرح‌های توجیهی